teisipäev, 10. august 2010

Rusikas silmaaugus

Peale kõiki neid aastaid, peale kõiki neid peaaegu uppumisi arrrmastuse tormisel merel, olen ma ta viimaks leidnud. Daamid ja vanamehed, minu täiuslik teine pool Tommy Haas!



Ma juba nii kujutan ette, kuidas me vanainimestena üks ühes, teine teises toa nurgas istume ja mõlemad endaga vestleme. Ja noh, reeglina ju vananedes hakkavad inimesed veel rohkem iseendaga rääkima, nii et kui ta juba praegu on minust 8 aastat vanem, siis kui mina lõpuks vana olen, on tema juba mingi miljon aastat vanem. Ma veel naeran oma tagumiku küljest, ma ütlen.

Pluss tuli praegu üks inimene meelde, keda kunagi sai tuntud. Siis ma veel ei saanund aru, et kui ta Haasist rääkis, oli see saatus. Juba siis, jaa.

2 kommentaari:

  1. Kas ta siis võitis selle matsi?

    ...aga palju õnne!

    M.

    VastaKustuta
  2. Vaatasin praegu ajalooraamatuid (loe: internetti) ja leidsin, et 5st kohtumisest selle tüübiga on see ainuke kord, kui Haas võitis. Nähtavasti on tõhus tehnika siis :P

    Tänan õnnesoovide eest! Tommy tänab ka (kuigi ta ise ei tea veel seda) ;)

    VastaKustuta