laupäev, 12. märts 2011

Bromance

Kaks maailma kõige kunnimat meeslaskesuusatajat. Hetkel. Vaata kui nups.



Vabal ajal tegelevad asjadega, mis ka ajaleheveergudele jõuavad. (vt nt uudis "Norra laskesuusaässad ärandasid venelanna auto" või videolugu "Pidžaamapidu numbritoas") Võtab ell-oo-ellima küll.

Teise ila pühkimine ja ajakirjanikele (sibirski:D) kakao jagamine toovad noormeestele plusspunkte ühiskondlikult kasuliku tegevuse valdkonnas.

Kui lõpuks võistluseks läheb, on ka kõvad mehed. Üks tulistab nii kiiresti, et jänes ka ei jõua plehku pista, teine ilmub sõpra suure plakatiga õnnitlema nagu õige cheerleader kunagi.



Lõppenud MM-ilt korjasid mõlemad kenakese kamalutäie metalli.

(Muidugi ma tean, et sa ei viitsi kõiki neid linke vajutada, mis ma siia panin, aga ega ma ei pahanda. Ma ka ei kliki iga linki, mida keegi kusagil eksponeerib. Aga mul oli lõbus kirjutada. Eks mõte selles ongi.)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar