teisipäev, 22. detsember 2009

Tutvumiskuulutus

Olen kaunis eatu naisjumalus, kes kogu oma elu olnud tegev armastuse valdkonnas. Olen näinud esimese armastuse naiivsust ja aastatepikkuse kooselu usalduslikkust. Samuti on mu silmade ette jäänud nii ütlemata jäetud sõnad kui tulised tülid. Minu ülesandeks on olnud need sõnad inimeste suust välja kangutada ja nende tülisid lepitada. Kõige selle keskel olen aga ise täiesti üksi jäänud. Igatsen minagi kedagi, kellega vahel tülitseda, aga peaasjalikult tahaksin ikka Sind, kellega koos lumesajus jalutada ja kamina ees hõõgveini rüübata. Sa ei pea olema jumalikku päritolu, ja ongi parem, kui sa pole. Võiksid lihtsalt olla heasüdamlik ja aus. Samuti ei paneks ma pahaks ka veidi vanamoelist romantilisust. Amet, auto ja kinganumber ei mängi rolli.

Ootan Sinu kirja. (Aadress toimetuses.)

Alati Sinu ja kõigi armastajate,
Aphrodite

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar