laupäev, 10. detsember 2011

Püha lehm

Ennist juhtus enneolematu lugu: Norra võitis suusahüpete meeskonnavõistluses Austriat. See tähendab..minul isiklikult on väga hea meel, et see just Norra oli, aga üldse..keegi võitis Austriat meeskonnavõistluses. Ja oli täitsa parimas rivistuses Austria mitte mingid lambivennad. Asi läks kohe palju põnevamaks ma ütlen.



Rõõmsad. Ja täitsa huvitav lillelahendus praegu vaatan. See punase mütsiga on Vegard (mulle meeldib Vedžardina hääldada), kes pole siin kõige paremini välja tulnud, aga on muidu selline armas ja natuke kurvasilmne. Veidi päkapikulik.

17 kommentaari:

  1. Ebatavaline, et Eesti neiule suusahüpped meeldivad. Kes see aasta nelja hüppemäe turnee võidab?

    VastaKustuta
  2. Äkki Schlierenzauer võidab maitea mitmendal katsel. Mina pooldaks mõnda musta hobust ise, mõni lambikas Richard Freitag näiteks.

    VastaKustuta
  3. Kuigi jah, tundub, et Freitag enam nii must hobune poleks, kui tänase etapi võitis.

    VastaKustuta
  4. Kui Freitag vähegi ississe on, siis see jäi talle viimaseks võistluseks :)

    Pole viimasel ajal suusahüppeid nii pingsalt jäginud nagu varem, kas Eetu-suguseid tulevasi hüppelegende ka peale tulemas on?

    VastaKustuta
  5. Ei ole ta midagi issi moodi. Noorem generatsioon teeb ikka sammukese rohkem :)

    Aga noid Eetu-suguseid kardetavasti tõesti praegu ei ole, niisama edevusse kalduvad vennad on. Seda ka humoorikas jälgida.

    VastaKustuta
  6. Või vähem...:)

    Milline Eetu lugu sulle meeldib?

    VastaKustuta
  7. Kardan, et pole nendega piisavalt hästi kursis. Tutvustad mõnda, mis sulle meeldib?

    VastaKustuta
  8. Panen paar youtube linke (ei tea, kas õnnestub, kuna pole ammu linke kirjutanud):


    Hyppää Eetu hyppää



    Mun nimeni on Eetu


    Kuna mul pole selles arvutis heli, siis pole kindel, kas panin õiged youtube'i lingid.
    Pole vist ime, et ta on läbiaegade üks populaarseimaid suusahüppajaid? Calgary OM-il oli ta väga-väga konkurentitest üle populaarsuses...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Eddie_%22The_Eagle%22_Edwards

    VastaKustuta
  9. Need kaks on sama laul, toda ma isegi olen kuulnud, selline lõbus süldilugu. Küll aga on Calgary OM-i mäletamisega raskusi :D

    VastaKustuta
  10. Las ma arvan? Polnud veel sündinudki jah?:)

    Ega mulgi selle MM-i mäletamisega eriti head lood pole :P

    90ndate keskpaigas olin päris suur suusahüppe hull...noh milline tatt ei sooviks lennata?:D
    Lemmik hüppaja babyface Andy Goldi. Teisi austerlasi ei sallinud, kunakui ta karjäär alla käis, siis nad alatasa võtsid tema koha ära.

    VastaKustuta
  11. Täitsa sündinud ja olemas olin, aga mitte pädev veel, et vaadatavast aru saada.

    Aga kuidas Ahoneniga on? Mul on mulje jäänud,et Eestis teda üsna palju toetati.

    VastaKustuta
  12. Mulle on jäänud mulje, et eestlasi ei huvita üldiselt suusahüpped. Ahoneni suur fänn pole kunagi olnud. Karjääri lõpu poole rohkem sai pöialt hoitud, sest tundus,et kohtunikud keeravad talle meelega. Soomlasi toetan ühel teisel tali spordialal. Seda ilmselt kommentaatori pärast. Ja noh eelmisel MM-l sai üle 15 aasta teleri ees häälepaelad korralikult valla lastud :)

    Kellele täpsemalt pöialt hoiad?
    Mis spordialasid jälgid?

    Häid jõule!

    VastaKustuta
  13. Seda jah, et suusahüpped eestlasi ei huvita. Edukaid eestlasi seal ju pole (olnud)ja nii suur spordiala ka pole, et niisama vaadataks (nagu jalgpall vms).

    Mis spordiala see on siis? Hoki?

    Talvel jälgin hüppeid ja laskesuusatamist, kui on suuremad võistlused, siis ka iluuisutamist. Muul ajal tennist (kus pole endiselt kaotanud lootust, et äkki Murray võtab oma suure slämmi võidu ka ära ükskord).
    Kunagi sai jalgpalli rohkem vaadatud, enam väga ei viitsi. Kui Eesti kellegagi mängib, siis natuke vaatan.

    VastaKustuta
  14. On küll ju väga edukaid eestlasi....Jouko Hein, Jaan Jüris ja Jens Salumäe :)

    Jah, hoki on mul lemmik spordiala, kuigi ma isegi uisutada ei oska ise :P Jalgpalliga enam ei saa võrrelda, sest mis sa seda Cristina (jah, Kristiina!) Ronaldot ikka vaatad - ainult üks teesklus ja kohtuniku petmine.

    Pean tunnistama, et seda iluuisutamise ala ma ei mõista, nt arusaamatu, miks Pljushenko ei võitnud. Kas tema nina polnud iluuisutamise ajal piisavalt konkurentsivõimeleni teistega või milles oli probleem?

    Miks siis Murray lemmik on?

    Kui Tartus hängid, siis korvpalli koondist ei fännagi? :)

    VastaKustuta
  15. Mnjah, Ronaldo mänguoskustega pole väga hästi kursis, aga niisama teda vaadata on küll suht ebameeldiv. Teisalt on ka see Messi-vaimustus natuke ära tüüdanud. Tundub, et kui kellegi kohta aina pasundatakse, et ta on maailma parim/aegade parim ja mis iganes, siis see ei saa nii olla.

    Iluuisutamise probleem (või "probleem") on endiselt selles, et kohtunikul on ruumi subjektiivne olla.

    Maitea, mis Murrayga on. Lihtsalt. Mõnes mõttes oleks suht igav väga fännata kedagi sellist, kellel kõik väga lihtsalt tuleb. Murray puhul tundub et ain't nothing easy. Huvitav on näha, kuhu ta välja jõuab.

    Korvpalli jälgin praegu reeglina ainult kevaditi, siis kui finaalseeria mängud on. Aga siis olen ikka Tartu poolt :)

    VastaKustuta
  16. Muide, mu vanem vend, väga kriitiline tänapäeva jalka osas, on Messi fänn. Vast oli 94, kui mu vend ennustas ETV ennustuses täpse skoori ja võitis T-särgi:). Kõik mu Jõhvi- K-J sugulased mainisid seda talle.

    Ehk parim iluuisutaja ei pea olema parim, vaid omama parimat naeratust või riigi/ föderatsiooni rahakotti?

    Kui ma väike olin, siis Kafelinkov oli mu lemmik meestennisist. Hoolimata sellest, et mul peres on kolm tennise taustaga inimest, ma kunagi nendega ei nõustunud. samas, mehised serviässad on mind paelunud, nagu näiteks Goran Ivenisevic ja Roddick Andy.

    Goranist võin pikalt rääkida:) Kuigi pole mu lemmik.

    Minu teada Murray on juba ammu maailma eliidis- seega kuhu ta jõuab?

    Zopp?

    Miks sa Tartu poolt oled? Kas sellepärast, et Teini näha poolpaljalt kaarsillal? Minu teada, ta pole eriline Tartu eest võitleja.

    VastaKustuta
  17. Ei, parim iluuisutaja peab kohtunikele meeldima (miks mitte ka ilma äraostmiseta).

    Roddicki mängu vaatamine ajab mul südame rütmist välja, kuidagi ebameeldivalt närviline tundub tema olek. Servi tugevust ei saa muidugi eitada.

    Eks Murray'l ole ikka tiitliteni jõuda, st nendeni, mida tal veel ei ole. Minu poolest võiks kohe jaanuaris Australian Openiga alustada.

    Zopi kohta ei oska suurt midagi öelda, lihtsalt jälgin, kuidas ta tabelikoht muutub. Ja noh, üldiselt Eesti sportlaste poolt ikka olen.

    Tartu poolt olen sellepärast, et see on Tartu meeskond, suva, kas seal mängib poolpaljas Tein või see keerulise nimega grusiin. Kikerpill oli muidugi lahe, kui ta (kunagi) veel (Tartus) mängis.

    VastaKustuta