pühapäev, 11. detsember 2011

Pühapäev on uus reede












Täna on väga tore spordipühapäev. Eesti sai ujumises 2 medalit (ja Martti Aljand ei suuda naeratamist lõpetada, nagu ta ütleb) ja väike sakslane Richard Freitag (pikkus 171 cm, vanus 20) võitis oma esimese võistluse suusahüpete maailmakarikas. See on alati tore. Ühtlasi kuulub Freitag minu top 3 hulka kõige lahedamate nimedega talisportlaste osas. Seal on veel tema meeskonnakaaslane Severin Freund ja maiteagi siis, kes kolmas võiks olla.

Täna oli Eesti oma suusahüppaja ka ju juba peaaegu punktikohal. Küll ta need punktid veel kätte saab.

Mitu protsenti inimestest märkab juuresoleval pildil midagi, mille osas natuke vasakule mõelda? Päris mitu?

6 kommentaari:

  1. Mai saand alguses üldse aru, mismoodi seda pilti vaadates võiks vasakule mõelda. Mitu päeva juba vaatan ja arumaisaa. Aga täna vaatasin ja mõtsin, et näh ainult kätt pole ju varrukas (juba imelik sõna muide), muidu täiesti tavaline pilt ja siis mul plahvatas, et sinna ongi peni maetud ja kuidas!Päris kena pähkel või ma olen lihtsalt rikkumata..

    m.

    VastaKustuta
  2. Rikkumata inimestest on ikka rõõm ;)

    VastaKustuta
  3. Samas, kuidas see varrukas siis nii püsti seisaks..uhm

    M.

    VastaKustuta
  4. Mis käest siin juttu on? Ma algselt mõtlesin, et 69 on viidatud.

    VastaKustuta
  5. Ongi tegelikult, lihtsalt selgub, et vaatenurki on mitmeid ;)

    VastaKustuta