reede, 2. juuli 2010

It's all about the little things 5-1

5. Michael Schumacheri sarnasus Celine Dioniga
Juba aastatetagune tähelepanek, mis aina oma õigsust tõestab. Pilt ja pilt.


4. Ole Einar Bjørndaleni ila
See on lihtsalt legendaarne.


3. Jaak Mae ninakaltsud

Ei teagi, mis nende asjade ametlik nimetus on, mina olen alati kaltsudeks kutsunud. Mu meelest on väga lahe, et Mael on ka siuke oma thing.



2. Gert Kullamäe silmad

See peab olema parim asi Eesti korvpallis peale Kuusmaa kolmeseid.



1. Roger Federeri juuksed

Ma pole üllatunud, ma pole sugugi üllatunud. Kuivõrd lause on see, et Darth Federer (geniaalsed inimesed taaskord) on ilusam kui sina, on seda ka tema juuksed. Kunagi olla tema käest küsitud, mille peale tal enim raha kulub, tema vastanud et juuksehooldusele. Mine siia, et näha väikest ülevaadet. Muidugi pole alati just kõige vaimustavam, kuidas see härra diivatseb, aga mis teha. Siit ehk tulebki rahvatarkus "Ei täiuslik juus täiuslikku meest tee"(Annelinn).



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar