pühapäev, 11. juuli 2010

Kaugenev allez alles. Või waka waka.

MM on sedakorda läbi. Mina tegelesin ühega oma lemmikharrastustest ja tulemus on siin.
  • Aafrika meeskondade võidutantsud - Pole mingi uus asi jalgpallis, aga alati huvitav vaadata. Ka neile, kes asja vastu muidu sugugi huvi ei tunne. Seekord oli minu lemmik LAV-i tantsu koreograafia avamängus.
  • Euroopa finaal. Mina olen alati Euroopa meeskondade poolt. Mis Hispaania hümni muide puutub, siis see on üks lemmikumaid juba ammu.
  • Itaalia meeskonna hümnilaulmine. Varemgi mainitud. Mõned teised meeskonnad laulsid ka väga vahvalt.
  • "Kreeklaste vasak äär on tühi nagu nende riigikassa."- T.Tiisler Võib-olla parim lause sellelt MM-ilt.
  • Lõuna-Ameerika meeskondade seebikanimed ja Medusase-näod. Avastasin jah nimelt Ameerika, et lõunaameeriklastel on päriselt ka samad nimed, mis neil seebikates on. Täitsa humoorikas. Lisaks on päris paljud vennad Medusase-näod(loe: näevad välja nagu pahad tegelased seepidest).
  • Messi löömata värav. Üritas mis ta üritas ja ma ka lootsin, et lööb vast ikka ära, aga näed ei tulnud.
  • Paraguay meeskonna põlvikud. Teistelegi silma jäänud. Mulle meenutasid nii need, kui varasemast ka nt Šveitsi mäesuusatajate olümpiavorm noid kepikujulisi komme.
  • Paul- olgu tema õigete ennustustulemuste juhuslikkusega kuidas on, Paul on lihtsalt vahva sümbol.
  • Põhja-Korea fännid. Nii nagu nende ja Brasiilia mängu ajal spekulatsioon tekkis meie väikse teleka ees, nii nad võltsid olidki.
  • Röövimised. Muidugi ma ei naeraks, kui ise ohver oleksin, aga see artikkel on ju naljakas. ON ju.
  • Šveits võitis Hispaaniat. NFC.
  • Uruguay meeskond. Nagu enne öeldud, olen ma alati Euroopa poolt. Nüüd aga hakkasin kohe Uruguay esimesest mängust saati ka neile pöialt hoidma. Kuidagi nii ilusti mängisid nad, särtsakalt vms. Nagu et...rõõmus mäng ja mitte liiga palju staare/staaritsejaid. Või midagi. Igal juhul oli minul, vanal Hollandi-sõbral, lausa peaaegu kahju, kui Holland finaali sai lõpuks.
  • Vuvuzelad. Uus sõna paljude sõnavaras ma usun.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar